HİZMETLERİMİZ

Bakım Anlaşması Hizmetleri (SLA)

BT yöneticilerinin öncelikli görevlerinden biri, kurumun müşterilerine verdikleri hizmetlerin maksimum verimlilikle sunulabilmesi için gerekli teknolojik altyapıyı oluşturup sürekli geliştirerek, kurumunu rekabette öne geçirebilmektir.

Kurum içerisinde yaşayan bu süreç, maksimum dedikasyon ve her sektörde kendi iş modeline uygun odaklarla ancak mümkün olabiliyor.

Şirketlerin BT departmanlarının esas iş tanımlarının dışında kalan ve dikey uzmanlık gerektiren konularda ise, alanında uzman şirketlerden alacağınız bakım ve destek hizmetleri , BT altyapılarınızın olabildiğince güncel, güvenli ve sorunsuz olması konularında destekleyerek, şirket kaynaklarınızı çok daha verimli kullanmanızı, bu sayede hem tasarruf etmenizi hem de rekabette öne geçmenizi sağlayacaktır.

Biz VSS olarak, İster çözüm spesifik, isterseniz de tüm BT ortamınızı sizin için izliyor, yönetiyor ve proaktif olarak doğabilecek sorunları öncesinde tespit ederek iş sürekliliği sağlıyoruz. Yaşayan sürecinizin sürekli güncel ve güvenli kalmasını sağlayarak riskleri minimize ediyor ve altyapı operasyon yükünüzü alıyoruz.

Mevcut BT altyapınız üzerinde sağlık taraması gerçekleştirmek ve size sunabileceğimiz hizmetleri dinlemek için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Teknik Destek Hizmetleri

Faaliyet alanımız dahilinde olan tüm konularda sertifikalı ve tecrübeli öz kaynaklarımızla, geri kalan BT ilişkili konularda ise çözüm ortaklarımızla profesyonel hizmetler sağlıyoruz. Marka bağımsız tüm süreçlerinizde uzman ekibimizle ücretsiz sağlık taramaları ve oluşan sorunlar için yerinde ve uzaktan teknik destek sağlıyoruz.